Tuesday, June 14, 2022

Uppdatering

 Jag vill starta en podcast. jag vill spela in det händer i min resa. kanske på något sätt kan man knyta en blogg men en podcast? kan jag posta ljud och videoer här?

Jag har inte varit här och skrivit på tre år nästan. sedan det inlägget jag skrev sist så har jag blivit mamma igen. vi har flyttat till ett hus, jag har bytt jobb, kom på cancer celler i min kropp, fått behandlingar, reste till Iran och Iraq, COVID-19 har hunnit komma, döda massa och lagt sig, gått en angermanagement kurs, gått en ledarskapkurs, blivit certifierad meditationsledare, lärt mig om "the journey" och provat ett par tillfälle, lärt mig om NVC och börjat använda den, varit på en IIT i Tyskland och börjat lära mig padel. 

Det har alltså varit en hel del. 

Jag vet nu att en konstnär lever i mig. som vill sjunga, dansa, göra impro teater, måla och spela piano. 

jag har börjat med vinterbadande och kalla duscher och det är fantastiskt. 

jag äter vegansky numera. 

Jag är tacksam för mitt liv och lever det brett. :)



No comments: